Kombi E10 hata uyarısı veriyor
Kombinizin çalışması esnasında hata kodları gösterme gibi beklenmedik durumlar karşınıza çıkabilir. Bu durumu önlemek için bazı adımları denemeniz gerekir.Yardım mı gerekli?
Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.
Teknik Destek ve Servis RandevusuKombiniz E10 hata uyarısı veriyor olabilir. Aşağıda önereceğimiz adımları izleyerek bu konuya çözüm bulabilirsiniz.
Kombinizin su basıncı 1'in altına düşmüş olabilir. Basıncı yükseltmek için kombinize su doldurma işlemi yapın. Sorununuz devam ederse 444 0 888 numaralı telefon ile Arçelik çağrı merkezimizden veya +90 544 444 08 88 numaralı telefon ile Arçelik Destek WhatsApp hesabımızdan destek alabilirsiniz.
Kombiye su ekleyin
Öncelikle kombinizi kapatın. Kombinizin altında tesisat bağlantı boruları bulunur. Bunlardan sağdan ikinci olan boruyu takip edin. Kombinin alt tarafına baktığınızda plastik saplı bir vana göreceksiniz. Bu vanayı sol tarafa çevirdiğinizde, kombinin içerisine su dolmaya başlayacaktır. Kombinizin ön kısmında griden kırmızı renge doğru giden ve üzerinde "bar" yazan alanda su miktarı 1 - 1,5 arası bir seviyeye geldiğinde aynı vanayı sağ tarafa doğru çevirerek kapatın.
Su ekleme

