Kombi çalışmıyor (Ekran ve tuşlu)
Kombiniz çalışma esnasında umulmadık durumlar karşınıza çıkarabilir. Bu durumların üstesinden gelmeniz için bazı adımları denemeniz gerekir.Yardım mı gerekli?
Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.
Teknik Destek ve Servis RandevusuSorununuz devam ederse 444 0 888 numaralı telefon ile Arçelik çağrı merkezimizden veya +90 544 444 08 88 numaralı telefon ile Arçelik Destek WhatsApp hesabımızdan destek alabilirsiniz.
Elektrik kontrolü
Üzerindeki ışıklar yanmıyorsa kombinizin yanındaki duvarda yer alan ve üzerinde mandala benzeyen bir düğme olan kutu, sigorta kutusudur. Sigorta kutusunun üzerindeki mandala benzeyen düğmeyi açık konuma getirdiğinizde kombiye elektrik gelmeye başlayacaktır.
Sigorta kutusu

Su basınç kontrolü
Kombinizin altında su saatine benzeyen manometrede, çubuk 1'in altındaysa kombiyi kapatın. Kombinin altında bulunan tesisat bağlantı borularından sağdan ikinciyi takip edin.
Kombinin alt tarafına baktığınızda plastik saplı bir vana göreceksiniz. Vanayı sola çevirdiğinizde, kombinin içine su dolmaya başlayacaktır.
Saat (manometre) üzerindeki çubuk 1,5-2 arasına geldiğinde aynı vanayı sağa doğru çevirerek kapatın.
Sorun çözülecektir.
Kombiyi kış konumuna alın
Kombinizin üzerinde bulunan açma-kapama tuşuna, kombinizin ekranında petek şekli görünene kadar parmağınızla basın. Ekranda petek şekli kaldığında kombiniz kış konumuna alınmış olur.
Kombiyi yaz konumuna alın
Kombinizin üzerinde bulunan açma-kapama tuşuna, kombinizin ekranında musluk şekli görünene kadar parmağınızla basın. Ekranda musluk şekli kaldığında kombiniz yaz konumuna alınmış olur.
Petekleri ısıtmıyorsa
Kombinin üzerindeki ekranın yan tarafında, üzerinde petek şekli olan "+" ve "-" tuşlarına basarak sıcaklığı değiştirebilirsiniz.
Suyu ısıtmıyorsa
Kombinin üzerindeki ekranın yan tarafında, üzerinde musluk şekli olan "+" ve "-" tulşarına basarak musluktan akan suyun sıcaklığını istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.
