Sayfanın başına ulaştınız.

Termosifondan koku geliyor

Termosifonunuzun çalışması esnasında beklenmedik durumlar karşınıza çıkabilir. Bu durumları önlemek için bazı adımları denemeniz gerekir.

Yardım mı gerekli?

Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.

Teknik Destek ve Servis Randevusu

Termosifonunuzdan koku geliyorsa aşağıda önereceğimiz adımları izleyebilirsiniz.

Termosifonunuzda şebeke suyu yerine kuyu, dere ya da depoda bekletilmiş su kullanıyorsanız koku yapabilir. Şebeke suyu kullanmanıza rağmen koku yapıyorsa 0850 210 0 888 numaralı telefon ile Arçelik çağrı merkezimizden veya +90 544 444 08 88 numaralı telefon ile Arçelik Destek WhatsApp hesabımızdan destek alabilirsiniz.

User-added image
Daha Fazla Arayın