Kombi sıcak su vermiyor (Ekran ve tuşlu)
Arçelik
Arçelik
5.01.2024

Kombi sıcak su vermiyor (Ekran ve tuşlu)

Kombinizin çalışması esnasında beklenmedik durumlar karşınıza çıkabilir. Bu durumları önlemek için bazı adımları denemeniz gerekir.

Kombiniz sıcak su vermiyorsa aşağıda önereceğimiz adımları izleyebilirsiniz. Sorun devam ederse 0850 210 0 888 numaralı telefon ile Arçelik çağrı merkezimizden veya +90 544 444 08 88 numaralı telefon ile Arçelik Destek WhatsApp hesabımızdan destek alabilirsiniz.


Kombiyi yaz konumuna alın

Kombinizin üzerinde bulunan açma-kapama tuşuna, kombinizin ekranında "musluk" şekli görünene kadar parmağınızla basın. Ekranda "musluk" şekli kaldığında kombiniz yaz konumuna alınmış olur.


Kombiyi kış konumuna alın

Kombinizin üzerinde bulunan açma-kapama tuşuna, kombinizin ekranında "petek" sembolü görünene kadar parmağınızla basın. Ekranda "petek" sembolü kaldığında kombiniz kış konumuna alınmış olur.


Sıcak su derecesini ayarlayın

Kombinizin ön kısmında, ekranın yan tarafında bir musluk sembolü ve "+"/"-" tuşları bulunur. Bu tuşlara basarak istediğiniz su sıcaklığını ayarlayabilirsiniz.
 
Yardım mı gerekli?
Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.