Çay Makinesi Hata Kodları: Nedir, Nasıl Çözülür?
Arçelik
Arçelik
24.03.2025

Çay Makinesi Hata Kodları: Nedir, Nasıl Çözülür?

Alınan uyarılar ve gerekli aksiyonları aşağıda bulabilirsiniz. Gerekli aksiyonlar alındığında hata uyarısı kendiliğinden ortadan kalkacaktır. 

U0: Su ısıtıcısı yerinde değil. Su ısıtıcısını max. seviyeye kadar su dolduru¬nuz ve yerine yerleştiriniz. 
U1: Demleme odası kapağı kapalı değil uyarısı. Bu uyarıyı gördüğünüzde demleme odası kapağını hafifçe bastırarak kapatın. 
U2: Cam karaf yerinde değil uyarısı. Cam karafı yerine yerleştiriniz. 
U3: Su ısıtıcısında yeterli su yok uyarısı. Su ısıtıcısını maksimum seviyeye kadar su doldurunuz ve yerine yerleştiriniz. 
U4: Su ısıtıcısında su yok uyarısı. Su ısıtıcısını maksimum seviyeye kadar su doldurunuz ve yerine yerleştiriniz. Su eklemenize rağmen U4 hatası giderilmiyor ise lütfen yetkili servise başvurunuz. 
E0: Makinenizin su aktarım komponentlerinde problem var. Lütfen yetkili servise başvurunuz.
 

İlgili Ürünler