Cep telefonum internete bağlanmıyor. Sorun ne olabilir ve nasıl çözebilirim?

Modeminizin açık olduğundan ve kapsama alanında olduğunuzdan emin olun. Telefonunuzun WiFi özelliğinin açık olup olmadığını kontrol edin. Bu işlem için “Ayarlar” bölümünden “WiFi” seçeneğine dokunmanız yeterli olacaktır. Ardından bağlanmak istediğiniz WiFi ağına tıklayın ve parolasını girin. Ağ adının yanındaki mavi onay işareti ağa bağlı olduğunuzu gösterir. İnternete hâlâ bağlanamıyorsanız telefonunuzu ve modeminizi yeniden başlatın. Sorun çözülmediyse telefonunuzun ağ ayarlarını sıfırlamayı deneyebilirsiniz. “Ayarlar > Genel > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla” adımlarını takip ederek ağ ayarlarınızı sıfırlayabilirsiniz. Ancak bu işlem daha önce kullandığınız WiFi parolalarını, hücresel ayarları, VPN ve APN ayarlarını da sıfırlayacağı için sorunun ne olduğunu öğrenmeden sıfırlama yapmamanızı öneririz.
ARÇELİK

Yardımve Destek

  • Sıkça sorulan sorular
    ile ürün kullanımlarındaki sorularınızı yanıtlıyoruz.

  • Ürün tanıtım videolarımızı 
    buradan izleyebilirsiniz.

  • Arçelik’ten Tam Destek 
    +90 544 444 0 888 ile WhatsApp'tan veya
    444 0 888 ile 7/24 bize ulaşabilirsiniz.

  • Uzman yardımlarımız ile ürünleri tanımak artık daha kolay.