Teslimat ve fatura adreslerinizdeki değişiklikleri siparişinizi tamamlamadan önce ya da “Hesabım” menüsündeki “Üyelik bilgilerim” başlığı altından yapabilirsiniz. Bu değişiklik, ödeme yapıldıktan ve sipariş tamamlandıktan sonra yapılamaz.

Üye olmadan sipariş veren kullanıcılara, adres belirtme aşamasında ürünlerinin teslim edileceği adres sorulur. Siparişi tamamlamadan önce bu adıma geri dönerek mevcut adresi değiştirebilirsiniz. Bu değişiklik, ödeme yapılıp sipariş tamamlandıktan sonra gerçekleştirilemez.
ARÇELİK

Yardımve Destek

  • Sıkça sorulan sorular
    ile ürün kullanımlarındaki sorularınızı yanıtlıyoruz.

  • Ürün tanıtım videolarımızı 
    buradan izleyebilirsiniz.

  • Arçelik’ten Tam Destek 
    +90 544 444 0 888 ile WhatsApp'tan veya
    0850 210 0 888 ile 7/24 bize ulaşabilirsiniz.

  • Uzman yardımlarımız ile ürünleri tanımak artık daha kolay.