SİPARİŞ KARGO
  Sayfa:1/1  Ürün Sayýsý:21 
Faturam elime ulaşmadı, ne yapabilirim?

Bu konuyla ilgili olarak 444 0 888 numaralı çağrı merkezimizden destek alabilirsiniz. 
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Hayır. Resmî tatil günlerinde kargo firmaları da hizmet vermediğinden ürünlerinizin teslimatı yapılamamaktadır.
Yurtdışına teslimatınız var mı?

Hayır. Web sitemizden alınan ürünler için yurtdışı teslimatı yapılmaz.
Hangi kargo şirketiyle teslimat yapıyorsunuz?

Web sitemizden verdiğiniz siparişlerde iki kargo yönteminden biri kullanılır. Montaj hizmeti gerektirmeyen ürünler, Yurtiçi Kargo firması tarafından doğrudan adresinize teslim edilir. Montaj gerektiren ürünler Borusan Lojistik tarafından size en yakın yetkili servise teslim edilir. Bu aşamadan sonra, yetkili servisimiz sizi arayarak montaj için randevu alır. Ürünleriniz, montaj günü yetkili servisimiz tarafından adresinize getirilir. 

Farklı zamanlarda aldığım ürünler aynı kargoyla gönderilebilir mi ?

Kargolama yöntemi ve zamanı ürünlerinizin cinsine göre değişkenlik gösterebilir. Montaj gerektirmeyen ürünler Yurtiçi Kargo firmasıyla adresinize teslim edilir. Montaj gerektiren ürünlerse Borusan Lojistik tarafından size en yakın yetkili servise teslim edilir. Bu sebeple ürünlerinizin aynı ya da farklı kargolarla gönderilmesi, siparişinizin içeriği ve zamanlamasına göre farklılık gösterebilir. 

Alıcı ismini değiştirebilir miyim?

Evet. Siparişinizi tamamlamadan önce alıcı ismini değiştirebilirsiniz. Sipariş tamamlandıktan sonra bu değişiklik yapılamaz. 
Fatura ve teslimat adresleri farklı olabilir mi?

Evet. “Hesabım” menüsündeki “Üyelik bilgilerim” başlığı altından farklı fatura ve teslimat adresleri girebilirsiniz. 
Teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

Teslimat ve fatura adreslerinizdeki değişiklikleri siparişinizi tamamlamadan önce ya da “Hesabım” menüsündeki “Üyelik bilgilerim” başlığı altından yapabilirsiniz. Bu değişiklik, ödeme yapıldıktan ve sipariş tamamlandıktan sonra yapılamaz. 

Üye olmadan sipariş veren kullanıcılara, adres belirtme aşamasında ürünlerinin teslim edileceği adres sorulur. Siparişi tamamlamadan önce bu adıma geri dönerek mevcut adresi değiştirebilirsiniz. Bu değişiklik, ödeme yapılıp sipariş tamamlandıktan sonra gerçekleştirilemez. 

Kargom nerede? Kargo takibini nereden yapabilirim?

Web sitemizden verdiğiniz siparişler en çok 10 iş günü içinde adresinize teslim edilir. Siparişiniz alındığında, sisteme kayıtlı olan e-posta adresinize otomatik olarak bir e-posta gönderilir. Siparişinizle ilgili detayları ve siparişinizi takip etmek için ihtiyacınız olacak bağlantıyı bu e-postada bulabilirsiniz. E-posta sağlayıcınızın bu postayı önemsiz ya da spam olarak işaretleyebileceğini unutmayın. Siparişinizi tamamladıktan sonra bir e-posta almazsanız 444 0 888 numaralı çağrı merkezimizi arayarak siparişinizi teyit edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiğinde sisteme kayıtlı cep telefonuna bir bilgilendirme SMS’i yollanır. Siparişinizin durumunu ayrıca “Hesabım” menüsündeki “Siparişlerim” başlığı altından ya da çağrı merkezimizden takip edebilirsiniz.

Kargom ne zaman ulaşır?

Web sitemizden aldığınız ürünler 2 ile 10 iş günü arasında adresinize teslim edilir. 
Siparişimin kargo tutarı nedir?

Web sitemizden yapacağınız alışverişlerde kargo ücreti talep edilmez. Ürünlerinizin kargo ücreti Arçelik tarafından karşılanır. 
Siparişim ne zaman kargoya verilir ?

Web sitemizden satın aldığınız ürünler 2 ile 10 gün arasında adresinize teslim edilir.

Ürün montajı için ek ücret ödeyecek miyim?

Hayır. Web sitemizden satın aldığınız ürünlerin montajı için ekstra ücret talep edilmez. 
Satın aldığım ürünün montajının yapılması için ne yapmam gerekiyor?

Web sitemizden satın aldığınız montaj gerektiren ürünler size en yakın Arçelik yetkili servisine teslim edilir. Ürününüz yetkili servisimize ulaştığında, servisimiz sizi arayarak montaj için randevu alır. Yetkili servisimizle bir tarih ve saat belirleyerek ürünlerinizin montajını yaptırabilirsiniz. 

Ürünleri sepetimde ne kadar bekletebilirim?

Sepetinize eklediğiniz ürünler 24 saat boyunca durmaya devam eder. Ürünler, 24 saatin sonunda sepetinizden otomatik olarak silinir. 
Yurtdışından sipariş verebilir miyim?

Hayır. Web sitemizden alınan ürünler için yurtdışı teslimatı yapılmaz. 
Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Web sitemizden verdiğiniz siparişler en çok 10 iş günü içinde adresinize teslim edilir. Siparişiniz alındığında, sisteme kayıtlı olan e-posta adresinize otomatik olarak bir e-posta gönderilir. Siparişinizle ilgili detayları ve siparişinizi takip etmek için ihtiyacınız olacak bağlantıyı bu e-postada bulabilirsiniz. E-posta sağlayıcınızın bu postayı önemsiz ya da spam olarak işaretleyebileceğini unutmayın. Siparişinizi tamamladıktan sonra bir e-posta almazsanız 444 0 888 numaralı çağrı merkezimizi arayarak siparişinizi teyit edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiğinde sisteme kayıtlı cep telefonunuza bir bilgilendirme SMS’i yollanır. Siparişinizin durumunu ayrıca “Hesabım” menüsündeki “Siparişlerim” başlığı altından ya da çağrı merkezimizden takip edebilirsiniz

Siparişime ürün ekleyebilir miyim?

Siparişinizin ödemesini yapana kadar sepetinize yeni ürün ekleyebilirsiniz. Siparişinizi tamamladıktan sonra aynı siparişe yeni ürün ekleyemezsiniz. Ödeme aşamasından sonra sepetinize ekleyeceğiniz ürünler sistem tarafından yeni bir sipariş olarak değerlendirilir. Bu aşamada yeni bir sipariş oluşturarak alışverişinize devam edebilirsiniz. 
Siparişim kaç günde elime ulaşır?

Web sitemizden verdiğiniz siparişler en çok 10 iş günü içinde adresinize teslim edilir. Siparişiniz alındığında, sisteme kayıtlı olan e-posta adresinize otomatik olarak bir e-posta gönderilir. Siparişinizle ilgili detayları ve siparişinizi takip etmek için ihtiyacınız olacak bağlantıyı bu e-postada bulabilirsiniz. E-posta sağlayıcınızın bu postayı önemsiz ya da spam olarak işaretleyebileceğini unutmayın. Siparişinizi tamamladıktan sonra bir e-posta almazsanız 444 0 888 numaralı çağrı merkezimizi arayarak siparişinizi teyit edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiğinde sisteme kayıtlı cep telefonuna bir bilgilendirme SMS’i yollanır. Siparişinizin durumunu ayrıca “Hesabım” menüsündeki “Siparişlerim” başlığı altından ya da çağrı merkezimizden takip edebilirsiniz.
Nasıl sipariş verebilirim?

Satın almak istediğiniz ürünün sayfasındaki “Sepete ekle” butonuna tıklayarak ürünü sepetinize ekleyin. Bu aşamada, sitemizin sağ üst köşesinde yer alan bildirimler bölümünde otomatik olarak “Ürün sepetinize eklendi” mesajını göreceksiniz. Almak istediğiniz tüm ürünleri bu şekilde sepetinize ekledikten sonra, yine sağ üst köşede yer alan “Sepetim” bağlantısına tıklayın. 
Sepet sayfasında ilk olarak siparişinizin teslim edileceği il ve ilçeyi seçin. Sonrasında sitemize üye olarak veya gerekli bilgileri doldurarak alışveriş işlemlerine devam edin. Gelecek ekranda teslimatın yapılacağı adres bilgilerini girin ve “Gönder” butonuna basın. Ödeme ekranı geldiğinde kredi kartı bilgilerinizi girin ve siparişinizi tamamlayın.
Siparişiniz tamamlandığında sistemde kayıtlı olan e-posta adresinize otomatik bir e-posta gönderilir. E-posta sağlayıcınızın bu postayı önemsiz ya da spam olarak işaretleyebileceğini unutmayın. Eğer bu e-postayı almazsanız 444 0 888 numaralı çağrı merkezimizi arayarak siparişinizi teyit edebilirsiniz. 
Sipariş vermek için siteye üye olmam gerekiyor mu?

Hayır. Web sitemizden hem üye girişi yaparak hem de gerekli bilgileri doldurmak şartıyla üye girişi yapmadan sipariş verebilirsiniz. 
  Sayfa:1/1  Ürün Sayýsý:21 
ARÇELİK
Yardım ve Destek