Hayır. İptal ettiğiniz siparişler "Hesabım" menüsü altında "Siparişlerim" sayfasında “İptal edildi” olarak görünür. İptal edilmiş siparişler tekrar aktif hale getirilemez ya da yeni bir işlem yapılamaz. İptal ettiğiniz siparişinizi tekrar etmek için, aynı ürünleri tekrar sepete ekleyerek yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
ARÇELİK

Yardımve Destek

  • Sıkça sorulan sorular
    ile ürün kullanımlarındaki sorularınızı yanıtlıyoruz.

  • Ürün tanıtım videolarımızı 
    buradan izleyebilirsiniz.

  • Arçelik’ten Tam Destek 
    +90 544 444 0 888 ile WhatsApp'tan veya
    444 0 888 ile 7/24 bize ulaşabilirsiniz.

  • Uzman yardımlarımız ile ürünleri tanımak artık daha kolay.