İADE VE GERİ GÖNDERİM İŞLEMLERİ
  Sayfa:1/1  Ürün Sayýsý:10 
Cayma hakkımı nasıl kullanabilirim?

Tüketici hakları gereği, herhangi bir ürünü teslim aldıktan sonraki 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeden ve cezai şart ödemeden sözleşmeden cayma hakkına sahipsiniz. 

Cayma hakkınızı kullanmak için ürünlerinizi teslim aldıktan sonraki 14 gün içinde 444 0 888 numaralı çağrı merkezimizi arayarak cayma beyanında bulunmanız gerekir. Çağrı merkezimiz satın aldığınız ürünün cinsine göre sizi ya bir yetkili servise ya da Yurtiçi Kargo firmasına yönlendirir. Ürününüz 14 gün içinde yetkili servisimiz tarafından adresinizden teslim alınır ya da cep telefonları ile Apple, Asus, Sony, Toshiba ve Lenovo markalı ürünleri 14 gün içinde kargo firmasına teslim etmeniz istenir. 

Cayma bildiriminiz üzerinden en geç 14 gün içinde ürününüzün toplam bedeli ve sizi borç altına sokan her türlü belge, hiçbir yeni masraf talep edilmeden tarafınıza iade edilir. Cayma hakkı süresi içinde ürününüzü işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığınız takdirde üründe meydana gelebilecek değişiklik ya da bozulmalardan sorumlu tutulmazsınız. 

İptal işlemini nasıl yapabilirim?

İptal işlemini 444 0 888 Arçelik çağrı merkezini arayarak gerçekleştirebilirsiniz.

İptal ettiğim ürünlerin siparişini yeniden aktif hale getirebilir miyim?

Hayır. İptal ettiğiniz siparişler "Hesabım" menüsü altında "Siparişlerim" sayfasında “İptal edildi” olarak görünür. İptal edilmiş siparişler tekrar aktif hale getirilemez ya da yeni bir işlem yapılamaz. İptal ettiğiniz siparişinizi tekrar etmek için, aynı ürünleri tekrar sepete ekleyerek yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz. 

İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

İade ettiğininiz ürünlerin ücreti, cayma hakkınız onaylandıktan sonra 14 iş günü içerisinde kredi kartınıza iade edilir.

Cayma hakkımı kullandığım siparişin geri ödemesi ne zaman yapılacak?
Cayma hakkınızı kullandığınız ürünlerin bedeli, cayma talebinizin onaylanmasından sonraki 14 iş günü içinde kredi kartınıza iade edilir.
İademi hangi adrese göndereceğim?

İade işlemlerinizle ilgili olarak 444 0 888 numaralı çağrı merkezimizden destek alabilirsiniz. Çağrı merkezimiz satın aldığınız ürünün cinsine göre sizi ya bir yetkili servise ya da Yurtiçi Kargo firmasına yönlendirir. Ürününüz 14 gün içinde yetkili servisimiz tarafından adresinizden teslim alınır ya da cep telefonları ile Apple, Asus, Sony, Toshiba ve Lenovo markalı ürünleri 14 gün içinde kargo firmasına teslim etmeniz istenir. 
Cayma hakkımı kullanmam halinde kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

Web sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişler ve iadelerde kargo ücreti talep edilmez. Ürünlerinizin kargo ücreti Arçelik tarafından karşılanır. 

Cayma hakkımı ne kadar sürede kullanabilirim?

Tüketici hakları gereği, herhangi bir ürünü teslim aldıktan sonraki 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeden ve cezai şart ödemeden sözleşmeden cayma hakkına sahipsiniz. 

Satın aldığım ürünü değiştirmek istiyorum, ne yapabilirim?

Web sitemizden yaptığınız alışverişlerde değişim yapılmaz. Ürünün tesliminden itibaren 14 gün içinde 444 0 888 numaralı çağrı merkezimizi arayarak cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Cayma hakkınız dahilinde aldığınız ürünü iade edebilir ve almak istediğiniz diğer ürün için yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz. 

Faturamı kaybettim, ne yapabilirim?

444 0 888 numaralı çağrı merkezimizle irtibata geçerek fatura detaylarınızı öğrenebilirsiniz.

  Sayfa:1/1  Ürün Sayýsý:10 
ARÇELİK
Yardım ve Destek