E-mail
Şifre
Sepetiniz şu an boş.
  Ürün -
Sık Sorulan Sorular

Sık Sorulan Sorular

1. Arçelik Online Satış sisteminde nasıl alışveriş yapabilirim?
Sitemiz içerinde satın almak istediğiniz ürünleri  ''Sepete Ekle'' butonuna tıklayarak sepetinize ekleyiniz. Ürün eklendiğinde sitemizin sağ üst köşesinde “Ürün sepetinize eklendi” mesajını göreceksiniz. Almak istediğiniz farklı bir ürün yok ise alışverişinizi tamamlamak için sitemizin sağ üst köşesindeki sepetim linkine tıklayınız. 
İl ve ilçeyi seçiniz ve sonraki ekrandan sitemize üye olunuz veya bilgilerinizi girerek alışverişe devam ediniz. Sonraki ekrandan teslimatın yapılacağı adres bilgilerinizi giriniz ve ''Gönder" butonuna basınız. Ardından ödeme ekranından kredi kartı bilgilerinizi girerek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Siparişiniz tamamlandığında size onay e-mail'i gelecektir, aksi durumda Çağrı Merkezini arayarak siparişinizi teyit ediniz.


2. Arçelik Online Satış sistemi şifremi unutum, ne yapmalıyım?
Üye Girişi adımındaki Şifremi unuttum linkine tıklayarak e-mailinize şifrenizin gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

 
3. Arçelik Online Satış sistemine kayıt olduğum e-mail adresimi unuttum, ne yapmalıyım?
Yeni kayıt oluşturmanız gerekmektedir.

 
4. Üye bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim ?
Hesabım menüsünden Üyelik Bilgilerim kısmından bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz

 

5. Üyelik bilgilerinde T.C kimlik numarası girme zorunluluğu neden isteniyor?

9/8/2006 tarihli, 26274 sayılı Resmi Gazete'de tebliğ edildiği üzere 1/1/2007 tarihinde itibaren gerçek kişilere kesilen faturalarda T.C kimlik numarası yazma zorunluluğu getirilmiştir. Kişisel bilgilerinizin güvenliği ile ilgili açıklamalar Gizlilik Politikası sayfamızda ayrıntılı yer almaktadır.


6. Arçelik web sitesi üyeliğinden nasıl çıkabilirim?
Üyelikten çıkmak için websitedestek@arcelik.com.tr 'a mail atmanız gerekmektedir


7. Arçelik Online Satış sistemi güvenli midir?
Web sitemizde sadece 3D Secure ödeme kabul edilmektedir. Bu ödeme sistemi şu anda en güvenlisidir.


8. 3D Secure nedir?
Kredi kartınızın farklı bir şifresidir, internetten daha güvenli alışveriş yapabilmeniz için kullanılmaktadır. Detaylı bilgi için; http://www.bkm.com.tr/sanal_alisveris.html


9. 3D Secure neden güvenlidir?
Çünkü size özel şifreniz ile alışveriş yaparsınız. Detaylı bilgi için; http://www.bkm.com.tr/sanal_alisveris.html


10. 3D Secure şifresi nasıl tanımlanır?
Eğer daha önce 3D Secure şifreniz yoksa 3D şifresi girilen ekranda bankanız sizi yeni şifre almanız için yönlendirecektir.


11. 3D Secure şifresi tanımlayamıyorum, alışverişe nasıl devam edebilirim?
Sitemizde sizlerin güvenliği için sadece 3D Secure şifresi ile alışveriş yapılmaktadır. 3D Secure şifrenizi alma ekranında problem yaşıyorsanız, öncelikle bankanızla görüşerek kontrol ediniz. Probleminiz hala  devam ediyorsa Çağrı Merkezimizden destek alabilirsiniz.

 

12. Kredi kartı ile vadeli alışveriş yaptım iade işlemi nasıl oluyor?

İade talebinizi Arçelik Çağrı merkezimizin 444 0 888 nolu telefonunu arayarak yapmalısınız. Müşterilerimizin alışveriş sırasında kullandıkları kredi kartına iade işlemi web iade koşulları tamamlandıktan sonra firmamız tarafında sipariş numarasına göre anlaşmalı bankaya yapılır ve müşterinin mail adresine bilgilendirme gönderilir.


13. Arçelik Online Satış sistemi Flash Player hatası veriyor, ne yapmalıyım?
http://www.adobe.com/tr/downloads/  sayfasından en güncel  flash player ‘ı bilgisayarınıza yükleyebilirsiniz.


14. Siparişlerim için Kargo Bedeli ödeyecek miyim?
arcelik.com.tr'dan yapacağınız alışverişlerde kargo bedeli  Arçelik tarafından karşılanmaktadır.


15. Sipariş tamamlandığında ürün bedeli kredi kartına hemen yansıyor mu?
Siparişiniz onaylandığında sipariş bedeli kredi kartınıza hemen ya da ertesi gün (bankalara
göre değişiklik gösterebilir) yansımaktadır


16. Arçelik Online Satış sisteminde sanal kart kullanabiliyor muyum?
3D Secure ödeme şeklinde sanal kart kullanım desteği bankalar tarafından verilmediğinden kullanılamamaktadır.


17. Arçelik Online Satış sisteminde Paro Kart kullanım şartları nedir?
Henüz Paro ile satışlar başlamamıştır.


18. Arçelik Online Satış sisteminde aldığım ürüne KDV ödeyecek miyim?
Ürünlerimizin fiyatlarına tüm vergiler ve KDV dahildir.


19. Arçelik Online Satış sisteminde siparişleri nasıl takip edebilirim?
Üye girişi yaptıktan sonra hesabım menüsünde bulunan siparişlerim adımından takip edebilirsiniz.


20. Arçelik Online Satış sisteminden alınan ürünlerde montaj ücreti alınıyor mu?
Satın aldığınız montaj hizmeti verilen ürünlerimiz servislerimiz tarafından teslim edilmektedir. Servislerimiz montaj için ek ücret talep etmemektedir.


21. Arçelik Online Satış sisteminden satılan ürünlerin garanti süresi nedir?
Bayilerimizde satılan ürünler ile aynıdır.


22. Arçelik Online Satış sistemin ile aldığım ürün hasarlı çıktı, ne yapmalıyım ?
Çağrı Merkezimizi arayarak hasarlı ürün şikayetinizi bildirmeniz gerekmektedir.


23. Arçelik Online Satış sistemin ile aldığım ürün yanlış gelirse ne yapmalıyım?
Ürünü teslim almadan kargo ile firmamıza geri gönderebilirsiniz. Arçelik en kısa sürede size yeni ürünü ulaştıracaktır.

 

24. Cep telefonu aldım iade işlemi nasıl oluyor?

Cep telefonlarında cayma hakkını kullanmak isteyen müşteri, ithalatçı firmaların belirlediği yetkili servis noktaları ile irtibata geçmelidir. Yetkili servis noktaları ürün kutusundan ve Arçelik Çağrı Merkezinin 444 0 888 numaralı telefonundan öğrenilebilir.


25. Arçelik Online Satış sistemi ile aldığım ürünlere ek garanti yaptırabiliyor muyum?
Ek garanti hizmetini size en yakın Arçelik bayisinden satın alabilirsiniz.


26. Arçelik Online Satış  sisteminde sipariş gönderimi nasıl yapılıyor?
Size en yakın Depomuzdan ürün veya ürünler adınıza fatura edilerek kargo veya servisimiz aracılığı ile sizlere teslim edilmektedir.


27. Arçelik Online Satış sisteminde yaşadığım problemler ile ilgili kiminle irtibata geçeceğim?
Sitemizde yaşadığınız sorunlar için 444 0 888 no'lu Arçelik Çağrı Merkezimizi arayarak Online Satış destek hattımızdan yardım alabilirsiniz.


28. Ürünlerimiz hangi kargo firması tarafından teslim edilmektedir?
Montaj hizmeti verilmeyen ürünler Yurtiçi Kargo firması tarafından adresinize teslim edilmektedir.


29. Arçelik Online Satış sistemi hata verdi, alışveriş yapamadım ama kredi kartımdan tahsilat yapılmış ne yapacağım?
Hemen 444 08 88 Arçelik Çağrı Merkezimizi arayıp yardım alınız.


30. YKB banka puanımı kullanmaya çalışıyorum, alışverişi tamamlayamıyorum, sorun ne olabilir?
YKB ile olan puan işlemlerinde puan tutarınız en az sipariş tutarınız kadar olmalıdır.


31. Alışverişimi tamamladım. Aldığım ürün veya ürünler nasıl teslim edilecek?
Eğer aldığınız ürün montaj hizmeti verilmeyen (küçük ev aleti vb...) bir ürün ise Yurtiçi Kargo firması ile teslim edilecektir. Montaj hizmeti verdiğimiz büyük hacimli ürün ise Yetkili Servisimiz teslimatını yapacaktır. İstenir ise teslimat sırasında ürününüzün montajı da yapılacaktır. Eğer sepetinizde montaj hizmeti verilen ve verilmeyen ürünler var ise yani karma bir sepet oluşturdu iseniz teslimat yetkili servisimiz tarafından yapılacaktır.  

 

32. Teslimat ve fatura adresleri

T.C kanunlarının gerektirdiği şekilde irsaliye ve irsaliye fatura ile siparişiniz sizin girmiş olduğunuz teslimat adresine kargo firması ile gönderilir. Fatura adres bilgileri faturalama işleminden sonra değiştirilemeyeceğinden bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişi onaylamayınız.

 

33. Siparişim hediye olacak fiyatı gözükmesin istiyorum

Fatura ve teslimat adresini farklı girebilirsiniz. Hediye göndereceğiniz adrese fiyat belirtilmeden irsaliye ile teslimat yapılacak fatura ise sizin sisteme girdiğiniz adrese posta ile gönderilecektir.   


34. Siparişimi verdim, ürünüm elime ne zaman gelir?
Siparişiniz alındığında otomatik olarak mail'le bilgilendirileceksiniz. Siparişinizin hazırlandığını, yolda olduğunu Hesabım menüsü içerisinden Siparişlerim linkinden ilgili sipariş numarasından takip ederek görebilirsiniz. Sipariş verdiğiniz ürüne göre teslim alma süreniz en fazla 10 iş günü olacaktır.